فروشگاه چینی آرین

فروشگاه بلور و چینی اختصاصی محصولات شرکت چینی تقدیس ایران.

شایعه افزایش قیمت محصولات تقدیس

  • ۶۸
شایعه افزایش قیمت محصولات تقدیس

چند روزی است که قیمت دلار افزایش یافته است. افزایش قیمت دلار و طلا از مواردی است که همیشه بر قیمت محصولات ها و حتی دستمزها تاثیر گذاشته است.

بخش بسیاز زیادی از مواد اولیه محصولات ساخته شده در کشور از خارج از ایران تامین می شود و کارخانجات و تولیدی ها و فروشگاه هایی که مواد اولیه و محصولات آنها از خارج از کشور تامین می شود و به طبع آن محصولات و مواد خریداری شده که به قیمت بالاتری خریداری شده اند به قیمت بالاتر نیز فروخته خواهند شد.

شرکت چینی تقدیس هم مانند بسیاری از کارخانجات و تولیدی های کشور برای تامین هزینه های ساخت محصولات و امید به ادامه تولید و اشتغال ناگزیر است قیمت محولات خود را افزایش دهد. علاوه بر افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز کارخانه چینی تقدیس، افزایش قیمت مواردی چون چاپ و بسته بندی و وابسته به آن از عواملی است که موجب افزایش قیمت محصولات تولید شده توسط این کارخانه شده است.

هنوز این کارخانه خبر افزایش قیمت هالی محصولات خود را رسما تایید نکرده است ولی گفته ها حاکی از آن است که از به احتمال از ابتدای مهر ماه قیمت ها 20 تا 30 درصد  افزایش یابد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی